2018 – Zapytanie ofertowe nr 1
Nr sprawy PA/ZAM/341/1/2018 Kudowa- Zdrój 04.06.2018 r.
OGŁOSZENIE
o przetargu nieograniczonym o wartości nie przekraczającej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r Prawo zamówień publicznych ( t.j. Dz.U. z 2015r poz. 2164 ze zmianami) oraz regulaminu obowiązującego w KZWiK Kudowa – Zdrój.
I. NAZWA ZADANIA
Dostawa używanej zamiatarki drogowej wraz z osprzętem – dostawa realizowana w formie leasingu operacyjnego.
II. NAZWA I ADRES ZAMAWIAJACEGO
KZWiK Kudowa – Zdrój Sp. z o.o. 57-350 Kudowa – Zdrój ul. Fredry 8 tel. 74/8661-234, 235 fax 74/8661- 592 e-mail :kzwik@kzwik.home.pl, www.kzwik-kudowa.pl
III. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Przedmiotem zamówienia jest dostawa używanej zamiatarki drogowej wraz z osprzętem – dostawa finansowana w formie leasingu operacyjnego
wg CPV:
34.92.11.00-0 zamiatarka drogowa
66.11.40.00-2 Usługi leasingu finansowego,
Szczegółowy zakres i warunki realizacji dostawy określa załącznik nr 2 do s.i.w.z. (opis przedmiotu zamówienia)
IV. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się oferenci którzy spełniają następujące warunki:
- Posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
- Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, a także potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania danego zamówienia.
- Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
- Nie podlegają wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia przy czym ustala się jednocześnie następujące warunki:
a) posiadanie przynajmniej jednej bazy serwisowej, umożliwiającej dokonanie napraw serwisowych i gwarancyjnych, oddalonej w odległości nie przekraczającej 300 km od siedziby Zamawiającego.
Powyższe będzie podlegało ocenie w zakresie „spełnienia/nie spełnienia”.
V. OKREŚLENIE TRYBU ZAMÓWIENIA
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego.
VI. INFORMACJA O MOŻLIWOŚCI ZŁOŻENIA OFERT CZĘŚCIOWYCH
Zamawiający nie dopuszcza złożenia ofert częściowych.
VII. INFORMACJA O MOŻLIWOŚCI ZŁOŻENIA OFERT WARIANTOWYCH
Zamawiający nie dopuszcza złożenia oferty wariantowej.
VIII. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
Termin dostarczenia przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego 21.06.2018 r.
IX. INFORMACJA NA TEMAT WADIUM
Nie ustalono wadium.
X. KRYTERIA OCEN
Wybór oferty dokonany zostanie na podstawie niżej przedstawionych kryteriów:
a/ najkorzystniejsza cena – 90 pkt
b/ najkorzystniejszy leasing – 10 pkt
XI. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT
Oferty należy złożyć w siedzibie Zamawiającego tj. KZWiK Sp. z o.o. w Kudowie – Zdroju ul. Fredry 8 57-350 Kudowa – Zdrój, pokój nr 19 – I piętro ( sekretariat) osobiście lub pocztą w kopertach zamkniętych z napisem – Przetarg – Dostawa używanej zamiatarki drogowej wraz z osprzętem w formie leasingu operacyjnego. Termin składania ofert upływa dnia 13.06.2018r. do godz. 1100
Otwarcie ofert nastąpi w dniu : 13.06.2018r. o godz. 1200 w siedzibie Zamawiającego
XII. TERMIN ZWIĄZANIA Z UMOWĄ
30 dni od terminu składania ofert.
XIII. OKREŚLENIE SPOSOBU UZYSKANIA SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać do dnia 12.06.2018r. w siedzibie Zamawiającego ul. Fredry 8 57-350 Kudowa – Zdrój w dni robocze w godz. w godz. 800 – 1400 oraz na stronie internetowej www.kzwik-kudowa.pl.
XIV. OSOBY UPRAWNIONE DO KONTAKTÓW Z WYKONAWCAMI
Osoba upoważniona ze strony Zamawiającego do kontaktowania się z Wykonawcami w sprawach technicznych:
-
- Andrzej Kanecki – codzienne z wyjątkiem sobót i dni ustawowo wolnych od pracy w godz. 800 – 1400 w siedzibie KZWiK Sp. z o.o. w Kudowie – Zdroju ul. Fredry 8 pok. nr 22 lub telefonicznie 74/8661-234 do 235 faks 74/8661-592, e-mail : komunalka@kzwik.home.pl
Prezes Zarządu
mgr inż. Krzysztof Kierończyk
Załącznik:
1. Formularz ofertowy – zał. nr 1.
2. Opis przedmiotu zamówienia – zał. nr 2
3. Formularz cenowy – zał. nr 3
4. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu – zał. nr 4
5. Istotne postanowienia leasingu – zał. nr 5
6. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw – zał. nr 6
Odpowiedzi na zapytania z dnia 08.06.2018 r.
do postępowania PA/ZAM/341/1/2018
- Zamawiający przewidział Istotne Postanowienia umowy. Czy mogą być one włączone do obowiązującej u Wykonawcy Umowy leasingowej w formie aneksu? Proszę o dopuszczenie takiego scenariusza działania.
Postanowienia zawarte w załączniku nr 5 – Istotne postanowienia umowy leasingu, winny być zawarte w treści umowy. W przypadku, gdy nie ma takiej możliwości dopuszcza się zamieszczenie ich w aneksie do umowy.
Znak sprawy: PA/ZAM/341/1/2018 Kudowa- Zdrój 13.06.2018 r.
ZAWIADOMIENIE o wyborze najkorzystniejszej oferty
Na podstawie art. 92 ust. 1 Ustawy z dn. 29.01.2004 Prawo zamówień Publicznych ( t.j. Dz.U. z 2015r poz. 2164 ze zmianami) Kudowski Zakład Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. w Kudowie – Zdroju zawiadamia, że w postępowaniu o udzielenie zamówienia w trybie przetargu nieograniczonego na zadanie pn.:
„Dostawa używanej zamiatarki drogowej wraz z osprzętem w formie leasingu operacyjnego”
ogłoszonym na stronie internetowej Zamawiającego i tablicy ogłoszeń w siedzibie Zamawiającego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego wybrana została oferta firmy :
Europejski Fundusz Leasingowy S.A.
Plac Orląt Lwowskich 1
53-605 Wrocław
Uzasadnienie wyboru:
W niniejszym postępowaniu ofertę złożył jeden Wykonawca. Kierując się kryterium oceny ofert przedstawionej w ogłoszeniu i specyfikacji, Komisja stwierdziła, że ww. oferta jako ważna spełnia w całości wymagania Zamawiającego.
Nr oferty | Firma (nazwa) lub nazwisko oraz adres wykonawcy |
Liczba przyznanych punktów
|
1 |
Europejski Fundusz Leasingowy S.A. 53-605 Wrocław
|
100 pkt. |
Prezes Zarządu
mgr inż. Krzysztof Kierończyk